Life is a bitch...

Jag och Malin har kommit fram till att vi alltid har sjukt kul.
Vi hittar alltid på något galet att göra..
Det bästa är dock att ingen på jobbet blir förvånade.. inte över någonting som vi hittar på :)
Idag har vi städat hela eftermiddagen med plast/badmössor på huvudet.
Vi har också våra skrattattacker som hörs över hela hotellet.
Idag var det slappt.
Vi städade, fick massa öl/läsk/godis + att vi hittade vin samt kollade på Oprah.
Sedan så städade vi ju lite också (a)

Malin var snäll och bäddade sängar (med tanke på min axel) Annars så var väl allt som vanligt?
Idag börjar dessutom den nya löneperioden.. Jul om sex veckor?
OMG!

Imorgon är jag ledig! *det förtjänar min axel*
Då tänkte jag först sova länge, och efter det jobba lite med mitt MaryKay :) I really need that!!
På kvällen ska jag ut en sväng..:)
Mitt enda problem är dock hur mitt liv ska gå ihop rent praktiskt under torsdagen..
Utskottsförhandlingarna börjar 8:30 i Kristanstad..
*funderar*

Annars är det jobb igen fre-sön... Ska dock ut med Malin å hennes gäng på fredag :) Drinkar och vårt "beslagtagna" vin blir vår underhållning denna kväll..
Just nu sitter jag och väntar på att min mor ska komma hem så vi kan åka till min syster på en fika :)
Utöver detta så är förhoppningsvis snart mitt lås fixat.. istället för 150 kr kommer det att kosta 500 kr.
Tydligen så gjorde han något bättre.. och dyrare istället.. jaja, bara det håller :P

Nu börjar min huvdvärk komma igen.. hade verkligen velat träna.. men jag måste vila!
JAG HATAR ATT VILA! *j-vla axel*

Vi hörs my friend.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bli medlem, du kan vinna ett presentkort på H&m eller ginatricot!:)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=111435

2008-11-11 @ 22:59:27
URL: http://baramilicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback