Miss go give and queen of sharing!

Ja :)
Ikväll var en riktigt bra dag.. Jag är otroligt glad att jag gick på Awardsnight trots allt..:)
Som sagt så blev jag dels queen of sharing plus miss go give kvartal 1 :D
Det hade jag faktiskt inte alls förväntat mig!
Vilka utmärkelser !!

Det pissiga idag är dock att min axel förmodligen är inflamerad.. -AJ- Hur det ska gå med mitt "inte-alls-fysiska-arbete" återstå att se.. :o/

Jag hade hoppats att en person skulle vara online... men inte nu.. men kanske senare? :P
Sitter med voltaren gele och värmedyna I HOPP om att smärtan ska lindras.. åtminstone lite (a)
Jag har väl egentligen inte så mycket att skriva, ville mest vara stolt över mig själv på en offentlig plats (internet)

Snart blir det kaffe, och efter det sängen kanske.. är ju trots allt jobb imorgon...
Men det gör inget, för jag har något att se fram emot :D

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback