Nära döden upplevelse...

För ungerfär sex timmar sedan kunde jag lika gärna dött.
Påväg till jobbet krockade jag min bil.
Tyvärr var jag inte ensam i bilen utan utsatte även Emma för denna fara..
Jag körde in i en stenmur som totalförstördes.
Min sida av fronten är kass, om jag kört någon km snabbare hade jag antagligen haft motorn i knäet..
Bilen kasade på sidan avbilen, vilket förstörde allt på passagerar sätet inkl. rutan.. d.v.s att det sprutade glas överallt.
Dörrarna är sönder också och hela ramen är sne.

6:10 krockade jag min första bil, och både jag och Emma hade änglavakt.
Efter att hjälpen kommit gick bilen inte att flytta.. helt paj.
Polisen kom också, de var chockade över att vi inte var skadade och gav mig inget hopp om att bilen kunde räddas.

Vi åkte till akuten för att undersökas och röntgas.
Det var åtminstone inget fel på mig, jag hoppas att Emmas knä också mår bra?!

Jag har nog inte fattat vilken tur jag haft.. airbagen är inget skönt att få i huvudet heller kan jag berätta.
Saken är den att nu är jag utan bil vilket innebär att jag inte kan jobba...
Jag antar att chocken kommer snart.

Jag har lyckats att vara vldigt fokuserad och klartänkt.
Jag ska jobba imorgon igen, hoppas bara att jag löser hur jag tar mig dit.
Vi tog bilder på bilen tänkte lägge ut dem sen

Nu måste jag äta och sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback