Nu gäller det...

Jag tillhör väl egentligen en av dem som anser att omvärlden också borde ha något att säga till om i det Amerikanska valet.. (sedan att det inte är praktiskt möjligt.. speciellt om man tänker på hur krångligt hela USA:s system är, och att det inte är så många(om man jämför med deras befolkning) som faktiskt röstar i presidentvalet..

-suck-


Att rösta borde både vara en rättighet och en skyldighet! Hur var det med att ta ett gemensamt ansvar?
Om man i såfall skiter i vem/vad som vinner och när, då kan man alltid rösta blankt. Då har man åtminstone gjort ett val.. även om det är ett mindre aktivt sådant.

Nu ska jag faktiskt bänka mig framför TV.n med en pepparkaka, kaffe och mitt duntäcke..
Är dock inte säker att jag kommer orka hålla mig vaken speciellet länge..(inte om man tänker på att jag börjat inbilla och se saker i syne) - konstiga människor överallt -

imorgon är det jobb 6:30 - 15:00, ska hem och antagligen träna? (träningen idag var påtal om träning väldigt nice (a)
sedan ska jag bege mig till Helsingborg för lite alkohol för att sedan bege mig till Jimmy :)
Det ska faktiskt bli mysigt.. Jag hoppas att mina planer ska passa herrn :P och att vi ska ha det trevligt!

Nejnej, nu finns det bara en sak att säga:
Alla j-vla amerikanare, se nu till att rösta på en värdig kandidat! : OBAMA FOR PRESIDENT!!!!!

Godnatt.

Ps: Dagens fråga:
Vem är Rob? ;)
Ds:

Kommentarer
Postat av: Rob

Ja, vem fan tror du?

2008-11-06 @ 12:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback