Paranoid.

Ja, jag måste nog hålla med Malin om det... jag är ganska paranoid..
Usch!
Jag måste sluta leta fel! SLUTA!

Dagarna rullar på som vanligt, var jobb idag :) Jag och Malin har så sjukt kul!
Dagens höjdare var dock när jag och Malin precis blivit klara med våra uppgifter och gick ner för att dricka lite kaffe.
Malin har precis gjort alla toaletterna UTAN handskar.. och jag bäddade.
Helt plötsligt ser jag Malin klena in typ hela ansiktet, men framför allt munnen med vaselin!!! Haha
Jag säger då helt lugnt: - Malin, du gjorde ju nyss toaletterna? och börjar asgarva..
Jag trodde aldrig hon skulle sluta skölja munnen.. Fan va kul det var ;) GALEN!
Sov dessutom hos henne igår, vi kolla lite film, åt mat och snacka allmänt mycket skit.
Vi hade mycket trevligt..
Det är en jäkla tur att jag jobbar med Malin, vad hade jag annars gjort?
Utan henne hade hela min socialakrets varit lika med noll.
Från och med fredag kommer mitt socialaliv avta HELT!
Jag kommer jobba dagar och kvällar och därför antagligen bo på hotellet. JIPPI?

Så imorgon och torsdag är mina lediga dagar efter det lär det dröja lääääänge.
Har iallafall klarat av en julklapp till pappsen idag :)
*önskar jag hade en boyfriend att köpa julklapp till också*
Under de fyra senaste jularna har jag alltid haft någon att dela den med..och det är klart att det känns extra mycket då.
Istället får jag se till att förgylla den med en massa annat :D

Ikväll ska jag bara äta middag och ta det lugnt för jag känner faktiskt inte för att göra något.
Kanske prata med lite folk på msn och se om det kan bli några planer de två kommande dagarna.
EN dagens dikt ska självklart också komma!

PUSS å KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback