Party with the gang :P

Igår var det jobb.
Åkte hem och sov i 2 timmar, var sjukt trött.
Blev väckt av ett trevligt telefonsamtal :) *mys*

Jag tog en dusch och fick skynda mig att bli färdig.
Tog bussen halv åtta till stan för att ha lite tjejkväll med Malins friends.
Galet. Alkohol. Kul.

Ganska bra beskrivning.


Jag har tänkt ta en massa foto, men min syster lurade mig med hennes kamera. Batteriet var slut :/
Igår dracks det en hel del. öl, vin, drinkar och champange.
Det var gott, och kul.
Det var relativt längesedan jag umgick med ganska jämngamla tjejer där vi drack å hade kul..
Kom slutligen tre killar till (så de var 4:a med tjejens pojkvän) och det var också trveligt :D
Vi diskuterade en hel del. Blev ganska mycket religion.. och satanism.
Åkte ner till stan. Jag dissade Tivoli efter PL13, jag träffade Ivan.
Efter det var jag "lite i gasen" så ville åka hem.
Jag ringde min mamma som kom på studs :D
Jag älskar min mamma. :)
Inte nog med att hon hämtade mig, hon körde mig också till jobbet kl 6 imorse ! *massa snällt*


Idag var det jobb. FY FAN VILKEN HUVUDVÄRK.
Hyfsat mycket att göra och för lite personal. - en timmes övertid -
Imorgon är det jobb igen, efter det är jag ledig mån-ons :D
Det ska faktiskt bli sjukt gott! Kan säkert hitta en del roliga saker att göra (a)
Joina?

Vill också bara klaga lite på min axel.. FY TUSAN vad ont jag har. Ge mig något mot smärtan, NU!

Det har egentligen hänt en massa kul, men jag är så sjukt trött att jag orkar inte berätta mer..
Jag vill egentligen bara sova, men först måste jag köra mamma och pappa.
-suck-



Dagens roligaste:
Det är egentligen gårdagens.. Det var fan när jag trillade mitt i natten efter att mamma pakerat bilen här hemma.
Jag ställer mig upp och stupar framlänges.
Jo, mina skor var höga och jag var lite onykter.
men det var kul.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback