Pirrar.

Det gör det faktiskt..
lite ibland.. (a)

Jag är dock glad att jag ska åka till Afrika, då kommer jag hinna fundera.
I need that.



Min axel är paj, blir doktorn imorgon.
Ska också kolla på laptop.. en sådan minisak! LILA!
Egentligen vill jag ju ha en rosa.. men den lila är billigare + att jag får en väska + har finare mönster)
Bara 9 dagar kvar till lön :) Jag måste ju ha råd att lägga 2700 kr på mig själv?
Jag hoppas verkligen att jag får ihop tillräckligt mycket pengar *funderar*

NYÅR är i princip spikat nu, har pratat både med Philip och Erik!
Fan va skoj det ska bli :D

Har en fet bula på vänster smalben också.. och + att jag börjar få något skit på munnen igen.. -suck?!-
Just nu ser jag fram emot tisdag :)
Ska först träffa Robin, sen hitta på något, och efter det åka till Lund?
Behöver hämta hem mina saker från Jimmy också.. (om det ens är tvättat än? ;)

NU funderar jag däremot på att sova.. är inte alls lika arg som innan..
och orkar därför inte skriva massa arga saker :P

Godnatt min älskade.





Dagens Ps:
Igår skulle jag berätta om min, Robin och Saras taxifärd i Tanzania..
Vet ni vad Kallis säger då?
"Var det en svarttaxi eller?" Jag lovar er, att ingen kunde sluta skratta på 15 minuter.. så jag fick glatt vänta på min tur.
Ds:

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ska bo hos Addepadde till vi åker. TRÅÅÅNGT men det får gå :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback