Puckelrygg.

Nja, kanstke inte riktigt än.. men lite?
Jag har alltid ansett mig själv ha en väldigt god hållning och jag har alltid tänkt på hur jag går/står/sitter..
Men nu i söndags när jag var hos läkaren klagade hon på min hållning :/ samt att min rygg/nacke började få rundare form.
Och jag har kommit fram till själv, att min hållning bilivit mycket sämre sedan jag fick ont i nacke/axlar.
Det gör liksom ont att dra bak axlarna och det är jobbigt att hålla hållningen uppe.
Jag om någon vet ju hur viktigt det är med god hållning,, speciellt eftersom jag sjunger..
Jag måste helt enkelt försöka ändra på det...

Idag köpte jag inte bara julklapp till pappsen utan även två tröjor till mig själv (hör och häpna), en grå och en lila polotröja :D Massa fint! Jag behöver verkligen lite kläder jag faktiskt kan använda..

Slutligen så hade jag och min syster en väldigt rolig konversation på msn (hon sitter i hallen en trappa ner och jag på mitt rum) och pratade om hennes lite väl utmanande profilbild, men jag var lite sen att fatta att hon faktiskt drev med mig..
Iallafall lurade hon mig att hon hade en annan bild och skickade mig slutligen en bild på en ko med en STOR nos! (se nedan)

Jag tänkte försöka sova nu (även om det finns någon(eller några?) jag gärna pratat lite mer med, är ju ledig imon så får se vad som erbjuds :P om inget kul händer ska jag putsa fönster, betala räkningar, städa rum och vka tvätt.
Men först ska jag SOVA tills jag vaknar!

Puss&Godnatt.


Sjukt kul... faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback