Skattretande.

Gick in en snabbis för att se om något kul hänt..
Kollade på nakenbilder på Kate Moss och läste lite av Jonas blogg...
Det var också på hans blogg jag hittade en artikel jag missat på aftonbladet.

Skrattretande.

http://aftonbladet.se/nyheter/article3740205.ab


Läs själva och inse hur trångsynta vissa människor är.. (tyvärr så är det i princip endast Sverige (som ändå i sin stora helhet) delar ungefär dessa åsikter om tex. kyrkans del i samhället men också homosexuellas rätt.
Ja, världen är bra konstig.
Det kan vara fruktansvärt svårt att förstå om man är uppvuxen i Sverige med "typiskt svenska värderingar".
Jag skulle snarare vilja kalla det omöjligt..

Min axel gör ont, så jag tänkte faktiskt nanna.. (väldigt länge)
Imorgon blir det lite jobb, träffa folk men också att lägga upp en plan inför torsdag.
Åka till Lund och sova för att åka till Kristianstad på torsdagsmorgon, eller åka hela vägen till kristianstad imorgon? Eller åka hemifrån mig till kristanstad jätte tidigt på torsdagmorgon?
:o/

Dagens efterlysning:
 Är en laptop, jag behöver verkligen en sådan innan jag beger mig till Kenya.


Nu blir det godnatt.
PUSS!


Jag och världens bästa mamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback