Smärtstillande.

Sitter hemma hos Carina och Kallis.
Jag är ju som sagt chaufför idag och eftersom jag är snål med min egen bensin stannade jag kvar på mat, istället för att köra hem :P
Just nu sitter jag "servad" med piller mot smärta och varm vetekudde, med en arm som i princip slutat fungera. ;/
Ocj jag väntar iallafall på efterrätt :)
Maten, potatisgratäng och fläskfile, var mycket god :D

Utöver min ohyggliga smärta..(som jag dessutom måste ta till doktorn på måndag) är jag väldigt trött och uttråkad.
Jag hade verkligen sett fram emot lite underhållning på msn..men icke.

I need to sleep.


Jag antar att Kenya kommer bli min räddning.
Jag måste verkligen få vila, inte bara själen utan mest kroppen..
Det är Kenya eller en pojkvän.
Jag måste lugna ner mig.

*trött*
Vet inte riktigt vad jag ska ha för mig nu, sms:a med mammas mobil? (glömde min egen hemma) Lägga mig i hängmattan och vänta på efterrätten?
Tycker nog att det låter som en ganska bra ide!

Klockan är bara strax efter 9, och jag känner mig död.
Ge mig något att se fram emot.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback