Sug lusten ur mig, bara gör det.

Syster envisas med att kolla på en dokumentär om Metallica. JIPPI!
Jag tänkte att man kanske kunde ha det lite mysigt.. men det var omöjligt.

Dricken en grogg, tycker synd om mig själv och hade sett fram emot One tree hill.
Tror ni att avsnitt nr 9 i säsong 6 fungerar?
NEJ! Inget tal!
-jippi-
Nu får det väl bli idol i väntan på att ett nytt avsnitt laddas ner.. denna kvällen är inte min!
Det finns inte ens en enda människa att prata med.
Är man poppis då?
Knappast.

Nu tänkte jag vara bitter i min ensamhet.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Truls

Life suchs somethimes..därför dör vi! (ok only ounse) men var glad! DU är bäst JUST NUU!!!/Kram tomtis´..on the road

2008-11-28 @ 21:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback