Sunday.

Idag är det söndag.
Kan lova er att dagarna blir ihop mixtrade.
Kom nyss hem från jobb och nu är det redan mörkt.
Läste i tidningen att imorgon ska det vara 27 grader i Nairobi!
Frågade Gabriel och han sa att det alltid är mellan 20-24 grader alltid.. de har vaken sommar eller vinter.
Men jag klagar inte.
Vi pratade igår om hur vi skulle bo och vad jag ska ha med mig..
inte för att jag fick svar på något av det. haha.
Han försökte också lugna ner min mamma, ska se om hon går på det när hon kommer hem :)
Han är så söt.. :)
Men jag förstår att vi inte kan bo på hans universitet hela tiden... tydligen var många där väldigt "konservativa" ! *oops*
Inte min bästa vän kanske.. haha

Jag har även försäkrat mig om att de har riktiga toaletter :D


Min vecka är bra planerad :) Eller det anser åtminstone jag.. sen att alla som är involverade i den inte vet om det än, är en helt annan sak!
Jag funderar på att utöver jobbandet: Fika, dricka vin, bli bjuden på vin, bjuda någon annan på något, umgås med folk och ha det mysigt. :) Kanske tillåmed hinner skaffa/träffa några nya vänner? :oP
*Just nu försöker jag planera fikan imorgon*


Sitter just nu och verkligen asgarvar... jag fick nyss världens sjukaste mail..
jag vill väldigt gärna lägga upp det här på bloggen.. men det är faktiskt taskigt :)
Så vill ni veta innehållet är det bara att fråga..
Nu ska jag nog göra något annat!!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback