Svårt att få ihop det..

Jag vet att jag aldrig haft så mycket pengar som jag faktiskt har nu dessa månaderna... trots det känns min ekonomi sjukt svår att få ihop :/
jag vet att det hela beror på resan men också allt annat som kostar.
Kommer att ha ungefär räkningar på 7500 dessa två månader som är kvar.. och det är kanske inte så mycket egentligen (men om man tänker på hur lite jag tjänar.. så jo)
Fick iallafall typ 8 kvällars diskjobb i december men ev. ännu fler. Hoppas på att sälja en del Mary Kay samt att få jobba lite hos Fritz innan jag faktiskt ska åka..
Hur som helst så måste det lösa sig.

Mina tankar idag är många.. vet inte riktig hur det ska sluta.
Jag är oerhört trött idag och ser fram emot on-tors nästa vecka.. (då är jag äntligen ledig), annars är det mest jobb.
Det finns dock små ljusglimtar som gör livet mycket roligare att leva och jag hoppas få uppleva många ljusa stunder dessa månader som är kvar... (gärna efter dessa vintermånader också, självklart!)
Ska upp kl 5 som vanligt så jag borde väl egentligen redan sova?
Imorgon är det jobb med Eva på morgonen och Malin kommer inte förens 10 :(
Men jag måste klara mig.

För de som vill veta känns faktiskt axlen lite bättre (a)
Nu ska jag nanna och drömma fina drömmar om fina ******!!
Imorgon är det ny dag, ny dikt + berättelse?, fredag och endast 4 dagar till lön! JIPPI!

Puss och Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback