Ta den räven!!

Idag har jag varit trött.
Vaknade 10 i sex imorse av att Emma väckte mig..
säger att det var tur att jag inte skulle jobba ensam!
Känns ändå som en del blev gjort på jobbet.
Imorgon har jag sovmorgon (a) och är helt själv hela dagen..
men det kan säkert bli kul? Jag och rixFM som vanligt ;)

Idag var jag hemma 16:15, körde 16:40 till kören (efter att ha bytat om till MK-kläder), vi 18:00 körde jag till HBG för vårt UNIT-möte...
Kom hem lite efter 22 och tog en dusch..
Nu sitter jag här och tänkte snart nanna (a)

Imorgon är det jobb och träning.

Godnatt my love (a)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag håller på att banta ner antalet bloggar som jag läser på Bloggkoll.com och din blogg är med där.

Titta gärna in på http://jomari.se och motivera varför jag ska ha kvar just din blogg. ;)



Jag ska banta från 49st till ca: 25st och vissa är redan självklara men inte alla. :)



Ha en bra dag... KRAM!

2008-11-04 @ 10:02:57
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback