Tappat ansikte.

Jag vet inte.

Har lyckats få över lite låtar till min leksak nu iallafall :) Det är Elins musik dessutom, och det betyder att det inte riktigt är min musikstil. haha... vilket iof. kanske är tur? min stil är ju lite torr.. (så att säga)
Ikväll ska jag nog lägga mig tidigt med min lilla dator i sängen :D
Jimmy var ju snäll nog att låna ut sin långa sladd.. och det lär vl att önska sig en router i julklapp? :P

Jag borde egentligen diska.. vilket jag lovade mamma. När hon kommer hem med mat efter att ha lyssnat på information om ELINS val till gymnasie (utan Elin?!) normalt? nej, antar inte.
Min syster är fruktansvärt ärlig, bestämd och fruktansvärt envis. Hon är utöver det jäkligt snygg med en smak av bitter.


Egentligen vill jag skrika.
Det finns många saker jag bara vill berätta.. Men jag ska inte. Vad tjänar det till? Antagligen missförstånd.
Jag vet inte vad jag känner för egentligen.
Just nu blev allt bara mysko och tankarna blev för många på en gång..
Men gårdagen var bra från start till slut. Och någonstans visste jag väl att inget skulle blir så lätt som jag hoppats, och jag har insett att det är dags :P

Nu kommer jag dock slippa tänka i hela 5 dagar :D Framförallt eftersom jag jobbar! Om jag har tur kommer jag få en del nya tider också.. för min ekonomi börjar sina även här :P
GE MIG LÖN!!

"Everything is up to me"


 
Give me something to believe in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback