Trevlig fika.

Igår var jag riktigt slapp (hrm... eller hade en slappedag iallafall :P)
Jag och Jimmy sov i princip hela tiden... min plan gick i stöpet dessutom.. inget vin, kex eller ost :(
Hoppas Jimmy tycker om det iallafall :P

Idag har varit en trevlig dag :)
Var och fikade med Per på Expresso house och sedan tog vi (en kanske för lång promenad i mina allt för höga stövlar)
Tycker att vi hade en trevlig dag och vem vet om det blir fler? :P
Hoppas att jag inte skrämmer bort alla? haha

Idag är det dessutom 3 månader sedan jag och Jimmy gjorde slut.. ja, tiden går sjukt fort. :/

Nu tänkte jag och mor min kolla på lite kläder.. (för det behöver jag verkligen)
Om jag nu ska till Uppsala på nyår måste jag ju vara snygg ;)
Vem vet vem man träffar där :P

Puss och adjö:P



Jag och Marie på seminariet i Göteborg, Mary Kay 2008.


Kommentarer
Postat av: Robin

Per?

2008-11-08 @ 13:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback