Utmanad.

Tjadå. Nu var det min tur att bli utmanad av Jonas.. ska försöka få detta att fungera så bra som möjligt ;)

Regler: Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


7 saker ni inte visste om mig...

1. Jag har ungefär 40 par skor i alla dess färger :)
2. Jag kan sjunga opera :o
3. Jag tror jag älskar att jobba för mycket.
4. Åker till Afrika - Kenya den 5 januari helt själv :O
5. Jag lever efter min kalender :/
6. Jag älskar action och krigsfilmer medan jag hatar komedi och romantik.
7. Jag är trött på att vara singel... redan. Är exakt 3 månader sedan jag och Jimmy gjorde slut idag.


Jag vill utmana följande: Emma, Robin, Frida, Hanna, Emmisen, Linda, Jessika
Hör av er till mig när ni är klara!
Kram Emma

(får se om jag fått rätt på det här med länkandet.. hrm.. inte alls så säker på det. haha)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hihihi... 40 par skor? ;)



Kram!

Postat av: Rosa grisen

klaaar :D

2008-11-08 @ 13:23:16
URL: http://queenofheart.blogg.se/
Postat av: Emma B

Fääääärdig :)

2008-11-12 @ 19:59:52
URL: http://kaerleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback