Utmattad?

Jag är trött idag, och det händer ganska ofta.
Dock sällan att jag erkänner att jag känner mig helt slut!
Kom nyss hem efter att ha sett min syster spela godfe i spexet Törnrosa :)
Absolut min syster, väldigt duktig är hon (a)

Nu sitter jag äntligen hemma igen vid min dator och denna gång med en kall öl i handen, kan det bli bättre?

Har jobbat hela helgen (och då menar jag i princip hela helgen)
Lör: 6:30-15:00, körde Malin tills hennes föräldrar där vi drack lite kaffe och snackade skit, åkte tillbaka till jobbet och började jobba kl 19:00-00:15.
OJOJ! Jag förstår att ingen ville jobba i disken.. haha.. men vem vill det?
Jag tänkte däremot på pengarna, slippa köra(spara bensin), bättre gemenskap plus att man ställer upp när de behöver en.
Ja, men Tji fick jag på en del punkter..
Stod upp i 5 timmar utan rast, vatten - stress - och jävla massa disk.
Men jag överlevde! Även om det var sjukt tungt att jobba idag..
HUvudet är stort och kroppen matt... :/
Dax att börja jobba om 12 timmar igen... FÖR HÖR OCH HÄPNA jag har sov morgon!! (börjar kl 7:00)
Utöver allt annat gosigt, så är ju mitt huvud paj, samt att min nacke och axel verkligen inte vill jobba med mig..
De gör allt för att motarbeta mig!!
Vila? Ja, kanske. Men det får faktiskt vänta tills i januari.

-ölärgott-

Sov iallafall på hotellet, och täckena är sjukt sköna.. OMG! *vill lätt sova där igen, kanske helst imorgon*
Känner inte alls för imorgon faktiskt.. känner för att vara ledig och kanske dricka vin? (vem känner sig utpekad?)
Är ledig ons-tors.. men då är det FN-rollspel i Kristianstad.. Är kanske ledig på måndag nästa vecka?


Ikväll ska vi tydligen äta räkor.. jag som önskat mig något mer mättande.. känns som jag inte ätit på 2 dagar? Oj, det har jag i princip inte heller.. jag vill ha mat! Ta en kanelbulle :D

Jag och Malin är galna.. vi gör fan sjuka saker hela tiden :P Ska bli sjuk kul att följa med henne på drinkkväll nästa fredag :) fettlätt att vi ska ha massa kul (trots att jag jobbar lördag morgon 6:30)

Vad borde jag mer skriva? Ja jag vet inte.. vill faktiskt hålla en del hemligt.. för öron är stora, men munnar större.
Vill inte att allt ska spridas (faktiskt).. haha :)
Men jag är en glad arbetsnarkoman.
Önskar dock att jag hann jobba mer med MaryKay.. *vill vill*
Och att jag ska få börja jobba hos Fritz snart :) I want and need money!


Usch, nu ska jag njuta av min kanelbulle och öl, ikväll blir det räkor..
men när blir det vin?(a)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback