Utrensning.

*såg inte ordet konstigt ut?*

Iallafall, har precis rensat min garderob.
OJ vad jag har mycket kläder.
Det värsta är att jag alltid använder samma kläder om och om igen..
Jag får liksom aldrig till det.
Nu har jag dock slängt en del som bara låg där och skräpade.
Detta är väl ungefär vad jag gjort nu ikväll.. har även bäddat sängen och fått lite iordning på rummet (inte att förglömma de fönster jag putsade tidigare idag)

Annars har det varit lugnt och skönt.
Msn är paj för det mesta.. något switchboard fel, vilket jag fattar NOLL av.
Finns inga planer för helgen förutom jobb.. Börjar 10:00 imorgon, ja sen får vi väl se helt enkelt.
Känns inte som prioritet ett dock.
I just need a lot of money.

Nu ska jag sova, är ganska trött.. ännu mer sant är att här inte finns något att göra ändå.
Godnatt! vi hörs... väl?


Kommentarer
Postat av: Jonas

SVAR: Dagen igår var totalt kass, jag har ju öroninflammation och det är inget kul. Idag trodde jag att det skulle vara bättre men det är snarare sämre... nu har jag ju halsont oxå. Jävla skit! Annars är allt bara bra! :) Kram

Postat av: Jonas

SVAR: Kul att gå från 19 till 31,7... hahaha. Kram

2008-11-28 @ 12:23:57
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback