Värk.

Kom precis hem från jobb och jag antar att det gick som förväntat?
Lagom irriterad, trillat + slått i huvudet ett antal gånger..
Känns som man är lagom ofokuserad. :/

Jag är bara hemma om en snabbis för att bege mig till kören, om något kan bota mig så är det sång?
Tänkte dessutom åka hem till Malin ikväll för att lättare kunna ta mig till jobb imorgon..
Kolla film och äta godis :)

Jag känner att jag måste göra annat. Just nu orkar jag inte höra alla prata om olyckan..
Jag vet att det hänt. Jag var liksom där.

Det känns jobbigt att alla dessutom tror, utan att veta.
Fråga istället.

Kommer nog inte hem ikväll igen.. så jag hoppas att alla har det underbart :)
Vill säga grattis till Emma som fick jobbet! :D

Vi hörs mina vänner, och kör försiktigt.
Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket Emma :) Är sådär lagom nervös inför första dagen imorgon, men ser framemot det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback