Wallander - Blodsband.

Sitter just nu med ena ögat tv:n och andra här på datorn.
Filmen är faktiskt dessutom helt okej :)
Jag sitter här och är mätt och belåten..
Var och åt pizza med Lina och Emma =) Är faktiskt trevligt med lite tjejsnack och sällskap :)
Mitt öppethus (eller snarare vårt) gick väl inte så bra då som sagt.. men ja, blir en beställningen iallafall med en massa nya saker :P

Imorgon är jag ledig, så jag och mamma ska handla julklappar :) I hopp om att faktiskt bli klar någon gång... jag har iallafall några ideer :)
Finns i princip ingenting att skriva om idag.. inte om igår heller för den delen.
Träffade dock Lisa igår(som också skulle diska på Rustis) hur stor är den chansen?

Det var kul iallafall, var längesen jag träffade henne..
Ja, snart ska jag väl sova.. är ju knappast något roligt som händer här.
Msn är mer dött än någonsin.. :(
PUSS å GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback