Andra dagen.

Sitter nu åter här och letar efter flygbiljetter.. Tänkte att jag skulle åka till London för att senare åka till Kenya.. Jag må vara dum, men jag hittar fan inga billiga biljetter! gahh..

Var den andra dagen på FN-rollspelet idag och det artar sig verkligen. Olympia folket imponerar.
Har haft intressanta uttalande, fakta och diskussioner.. (både under rollspel men även under raster)
Imorgon är det sista dagen och det ska bli nice.
Ser framemot trevliga stunder och ölen jag ska dricka efteråt (a) mohaha

Imorgon är det chill sen, på trosdag är det en del som ska göras + att jag tänkte hälsa på Jimmy (a)

.... min huvudvärk fortsätter (för den som vill veta) och jag dricker sjukt mkt kaffe :o
Nu tänkte jag avrunda, dricka mitt kaffe å sedan lägga mig i sängen (MYS!) Det är tur att ingen ska hem till mig.. haha..

Åker till Kenya någon gång mellan 5-10 jan. :D wieee...
Finns dock vissa saker som gör mig tveksam till om jag ska åka.. vet att det är sjukt långsökt (men ändå!)




- hoppet är det sista som lämnar oss -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback