Att mumsa på..

Kärlek?

Jag är i behov av närhet och bekräftelse.
Jag är helt slut, utmattad.
Detta märks tydligen ganska väl på mig (åtminstone enligt mina föräldrar)

Har märkt att jag är sjukt trött och lättirriterad.. har dessutom fortfarande huvudvärk. När ska den ta slut?
Min mor erbjöd sin famn tidigare idag, men jag avstod.

Olympiaspelen (haha) snarare FN-rollspelet på Olympia har gått förvånadsvärt bra! *man har sjukt mycket fördomar*
Jag har verkligen lärt mig mycket och haft väldigt kul under dessa tre dagar :)
Utöver detta blev jag erbjuden att spela in musik med en av delegaterna från Kina! Han skrev, sjöng och producerade musik. Och han hade länge letat efter en lämplig tjej. Jag tror han valde mig? :P Jag gav iallafall mitt nummer !
Vi får se hur det blir. Killen var iallafall mycket söt :) och den musik jag fick höra riktigt bra!

Har träffat många trevliga människor och förhoppningsvis kanske man träffar en del av dem igen?
Imorgon ska jag snacka med mina tjejer från MK kl 11:00, efter det lunch kl 12:00 med Klas och efter det ska jag bege mig till Jimmy för att få lite förståelse.
Det märks att jag är utmattad. För om jag beter mig illa ignorerar endast mor och far, i vanliga fall hade de blivit galna.

Utöver detta har jag (och Robin) ännu en affärs ide. Jag tror att detta kan bli sjukt bra! Om det blir så, måste jag kanske vänta ännu ett år med studierna? Vem bryr sig?
På fredag bokar jag min resa till Kenya. Jag är nu redo!
Det finns dock en sak som hade kunnat få mig att korta ner min resa... men det kommer förmodligen ändå ALDRIG att inträffa.. så varför spekulera?

Fyfan vad jag behöver sova.. Min huvudvärk måste snart försvinna.. annars kommer jag nog bli galen?
Ska  åtminstone få sova till 10 imorgon :) Blir nog sängen snart.

I helgen är det jobb och kanske lite fest på lördagen.. vi får se :)
Sovgott mina vänner. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, låter som en hemsk huvudvärk du har =( Provat akupunktur?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback