Drömmar som slår in?

Det finns vissa saker man aldrig tror ska inträffa.
Man väntar på något speciellt hur länge som helst.. men det händer aldrig.

Men när man i princip gett upp hoppet så händer just det.
Det man inte var beredd på, det man inte ville men ändå velat så länge..
När man väl fattat att det just hände.. då är det försent?


 För 24 timmar sedan gick jag upp.. å nu ska jag köra till jobb om 30 minuter.
Gissa om jag kommer vara trött i eftermiddag? Jag är lycklig över att inte behöva bry mig om att jobba så värst länge imorgon.. endast till 10:00!
Problemet uppstår dock efter det.. då ska jag ha konsert i Ängelholm kl 12.
Men det kommer säkert att gå underbart :) Sålänge jag får en massa kaffe direkt på jobb :P
Huvudvärken blev ju knappast bättre av denna dumma ide av festande.
Men det var fan värt det. Hade sjukt trevligt trots allt.
Blir kanske Lund med samma männiksor imorgon :)
Det kan säkert vara trevligt (får dock se om jag orkar, mina ögon är inte att leka med för tillfället)

Funderar på att vänta sminka mig tills konserten.. men det får vi se.
Sitter här och väntar på att Emma ska komma med huvudvärkstabletter ! *ett måste*

-somnar vid datorn-
Usch, det är fan nästan värre att köra när man är såhär trött än om man druckit (inte för jag kört och druckit) Men kan tänka mig det..
Behöver kaffe :D
Har dock duschat precis och är fräsch igen.. Nu längtar jag bara till min sköna säng!!!
Är ju trots allt jobb imorgon igen.. haha..

Fick trevliga sms inatt dessutom :) Tackar man för.

Men Godmorgon alla morgonpigga och godnatt till alla er som ska sova nu..
Å lycka till till alla som är just som mig.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback