fattig.

Hur lyckas jag att göra av med 10000 på 6 dagar?
Jag antar att det inte är så svårt trots allt..
ojoj!!

I vilket fall är jag fattig nu... igen. (men väntar på en del pengar som ska in)
Jag får väl vara glad för det lilla helt enkelt :P
Har ju trots allt både köpt min Kenya biljett + as snygga skor!! :D + en MK beställning! hehe


Träningen idag var skön :) Likaså duschen efteråt. Nu sitter jag vid datorn och funderar på om det ska bli one tree hill eller städning? -svårt val-

Imorgon ska jag byta däck på bilen och fika med Erik <3 Ska nog träffa Robin också.. haha, men vi ska höras imorgon! (robin är ju bara sjuktkul)

Vad händer annars? Ja, inte mycket?Får väl sitta lite på msn också...
eller jo! Jag ska bli smal/snygg igen..
Inga kolhydrater, eller godsaker mer :( + ännu mer träning :D
Tänker dra ner på allt.. utom alkoholen (a) Några laster måste jag väl ändå få ha kvar (a)

NEJ! NU SKA JAG TVINGA SYSTER ATT KOLLA PÅ OTH MED MIG!
PUSSAS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback