Första dagen..

på Olympia (den kommunala skolan)
Man kan väl enkelt säga att det är vad man är van vid.
Trots de skillnader som finns, vill jag påpeka att många av dem är väldigt duktiga.. speciellt om man ser till att det är deras första gång!

FN-rollspel! :)

Gick egentligen bara in för en snabb koll.
Har nyss tittat på tv1000 (Alexander) är en nice film faktiskt :P
Nu tänkte jag sova (ska ju upp vid 6 kanske..?!) Är ju ytterligare två dagar kvar (vilket jag ser framemot)
Min huvdvärk vill dock ej försvinna.. så jag hoppas jag kommer somna fort nu!


Annars är väl livet ganska lugnt?
Inga större planer mer än att jag måste jobba mer!!!

Godnatt då mina vänner.
PUSS!

Jo.. det är ganska kul med Olympia också... har träffat på en del kändisar.. eller snarare kusiner till en kändis :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback