Fredag med inslag av vittvin och fisksoppa.

Idag är det fredag och igår var det torsdag.
Idag var det lön! Ljuva pengar.

Befinner mig nu hos Jimmy (åtminstone en liten stund till)
Har ätit mat, sovit och umgåtts sedan igår.
För de som undrar är min huvudvärk fortfarande inte bra..
Bokade ocksåmina biljetter till Kenya idag.. men Gabriel tyckte jag skulle vänta.. så de är ännu inte betalda. Får väl hoppas på  att jag hittar lika billig biljett senare.

har utöver detta blivit erbjuden ytterligare ett jobb,som jag i princip redan tackat ja till :)
Ser fram emot att ha mer att göra, och att tjäna mer pengar :D

Nu ska jag snart bege mig till H huset... Tänkte dock bege mig hemåt  ganska tidigt, är ju trots allt jobb 6:30 imorgon.

Adjö då.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback