Fuckat fuck.

Idag önskar jag att Jimmy var min älskade pojkvän som jag kunde vara sur å gring å klaga på hela livet..å att han trots det skulle le åt mig och pussa mig i pannan. Han skulle älska mig trots allt det dumma..



USCH! Starta eget företag var nice idag, även om det var långt och mycket information. Träffade en annan MK-konsult också :)
Efter det blev dagen bara piss.
Sången piss.
Bensinstationen piss.
Bilen piss.
Internet piss.
HUvudet piss.
Jobb imorgon.. BLÄ!

Men ja,  jag är ändå bara lite bitter.. orkar inte vara sur egentligen :p
Så imorgon är det en ny dag och jag ska kanske befinna mig i HBG 15:45 (slutar som vanligt 15:00) så vi får se hur det går..
Jag är sjukt trött nu och funderar verkligen på att nanna tidigt.. men ja det brukar ju gå som det går det också.

Godnatt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback