GAHHHH!

Jobb! Massor av jobb!

bedriver min tid för tillfället i bilen eller på jobbet.
- känns iallafall som det -

Lördagen blev helt okej :) hade verkligen sjukt skoj.
Hur det hela sedan blev på söndagen har jag redan glömt.. man ska inte hänga upp sig på småsaker.. haha

Jag har fått sjukt ont i mitt knä igen, kan ju upplysa alla om att det inte går så bra att jobba helt själv då.. Der var tur att Malin kom och hjälpte mig :D
Jag har idag pratat med Gabriel om hur vi ska göra när jag kommer :) Är dock inte lika säkert att han kommer hit först.. så vi får väl se.. *hoppas*

Besiktiga bilen idag också ! *jag hade tur som vanligt*
Jag tror det var tur att jag såg liten och söt ut idag.. och inte kvinnlig och framgångsrik. haha.
Killen var dock sjukt nice, och han lärde mig en hel del :D
Godkände mig också.. trots ett litet pytte fel (a)
*tackar ödmjukast*

(funderar på att ringa RixFM hjälp imorgon å fråga efter hans namn :P hahaha)

Jag jobbar alla dagar utom imorgon.. då ska jag ju till Helsingborg för att få veta hur man startar ett eget företag med Emma!
Ikväll var jag förövrigt på MK möte och fick därför min fina aftonväska !! :D
Går lite upp och ner förtillfället.. men det är inget att hänga läpp för :)
Huvudvärken kommer också och går... och jag känner mig ganska vilsen i mina känslor.

Jag är 100 % medveten om att jag börjar bli galen (på många fler sätt än ett)
Jag saknar Jimmy väldigt mycket.. tänkte på honom lite varje dag.
Men det funkar bättre och bättre.. och livet flyter på bra ändå..

Jag ser framemot mitt jobb (och pengar) Afrika och allt annat skoj..
Denna vecka är ju jobb, å sen nästa vecka ledigt :)

Jag vill förövrigt meddela att jag bllivit fett DISSAD  2 GÅNGER! så det innebär att även jag blir det (vilket känns skönt) - konstigt nog -

Usch nej, nu är jag sjukt trött och mitt huvud gör så att dör.
Puss å Kram (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback