Jag vill sova!

Nu dricker jag min fjärde koppkaffe idag :) *mums*
Sitter här på happypancake och njuter av min lediga kväll. Egentligen hade jag velat träna, men det får faktiskt vänta en vecka så jag vet att knäet mår bra igen :)

Idag var det jobb, vilket var ganska segt men ändå lagom skoj.
Imorgon blir det sjukt mycket segare eftersom jag är själv på morgonen...

Efter jobbet idag körde jag till Olympia för att möta Robin :) Väl därinne fick vi kolla på lokalerna samt diskutera och ge lite tips. Det bästa av allt var väl dock att vi fick prinsesstårta och kaffe :D
Mötet gick bra och jag ser verkligen fram emot tre fulla dagar med FN-rollspel :D


Efter mötet hämtade jag upp min far (som för övrigt verkar tro att jag FORTFARANDE övningskör) haha.. han ville dessutom att jag skulle tuta på andra som övningskörde, köra om i köer och andra galna saker.
han tycker också att jag "bara ska fatta" utan att han egentligen säger något! Sjukt kul :P
Hämtade min kära mor i Ängelholm :) Allt var bra, och hon kan åtminstone fortfarande gå!
Jag är trots allt väldigt trött... skulle verkligen behöva lägga mig.. min huvudvärk är inte så rolig heller.
jobb 6:30 - 15:00.
Tror inte jag har något speciellt planerat imorgon heller... (kanske ska försöka träna ändå?)
Nu blir det nog lite mer kaffe!

- kaffe -  kaka - cigg - Rustis motto!

Kommentarer
Postat av: Emma B

Kaffe Kaka Cigg funkar alltid :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback