Jobb = mitt liv?

Ojoj.. blev ju jobb idag ändå.. (så om jag ska anta något lär jag jobba fram till tisdag nästa vecka)
Men varför klaga? Ska försöka hinna med lite MaryKay samt att jag ska träffa Fritz imorgon för att gå igenom vad jag egentligen ska göra..
Kommer jobba i princip ensam nu hela denna veckan.. det är sjukt tråkigt. *suck*
Tillsist går man runt och pratar med moppen..
Är dock glad att jag jobbade idag med Malin! Kan enkelt säga att det händer mycket under en dag när vi är tillsammans.

- Vi dödade en dammsugare.
- Jag fick ett hack i pannan
- Malin fick ett långt rivmärke på armen
- Jag skrattgrät.
- slog i sönder glas.
- överlevde mörkret
och en massa mer..

OJOJ!!


Jag vet inte egentligen.. jag kommer nog jobba mycket framöver.. det finns liksom inget annat att göra..
Alla är upptagna.
Jag har min sång och MKmöten på måndagar och min träning...
Annars är det ganska dött. Är svårt att ha helger som avkopplande eftersom jag alltid jobbar.
Mina finnar försvinner inte heller.. jag börjar känna mig ganska ful och otillräcklig.
Jag är egentligen ensam.
Allt annat är ganska falskt.
Pratar typ inte med någon ens. Jag har blivit galen?




USCH! - jag behöver *** -
Träning om 2 timmar, annars blir det väl sova... samt förbereda mig på ytterligare 8 dagars jobb...

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback