Lyckad dag.

Igår överreagerade jag nog lite som vanligt (a)!
Jag hade nog missuppfattat en del.. :o/

Idag var det först jobb (fy fan vad det regnade imorse!) Det sjukaste var dock att det "snöat" också... *hoppas att det var hagel* Fanns iallafall massor av snöhögar lite överallt.
Efter jobb hade jag en information (som gick mycket bra, ska skriva in tjejen på söndag =)
Sedan har jag också tränat.. å nu sitter jag här svettig och letar efter en familj att vara Au pair hos.. Frankrike verkar dock så sjukt jobbigt.. :o/ Det är ju inte lite papper och dokument de ska ha! helt sanslöst.

Idag är jag lagom trött så funderar på att sova... ska ju trots allt upp kl 5 imorgon igen! På kvällen har jag en miniklass och efter det ska jag sova... *ska ju köra familjen vid halv 4 på lördag morgon)
Nu är det jobb fram tills onsdag då jag är ledig :D wiee!

Nu borde jag duscha, annars är livet ganska som vanligt.

PUss & godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback