Menssmärtor.

Vaknade 05:47 av fruktansvärda menssmärtor. Kan inte minnas när jag haft så ont sist!
Är dock tacksam att den kom ;)
Gårkvällen var väldigt nice. God mat och efterrätt + vin.
Drack knappt 2 glas och blev en del lullig. haha.. För mycket jobb och för lite sprit.. blir ju iallafall billigt så ;)

Gick upp vid 10 idag, körde Jimmy till tåget och sedan har jag bara hållt fyr i pannan och kollat tv.
Måste vika all tvätt å städa där nere idag också. Köket är ju i princip redan klart :)

*lyssnar på Sonja Aldén igen*

Ska egentligen på teater ikväll... men tror jag f¨år hoppa över det. kommer verkligen inte åka. behöver föröska ringa lite samtal och sådant istället :D
*städa städa*
Är jobb fram tills lördag sedan.
Teaterpremiär på söndag.
Jobb måndag.
Företagsmässa tisdag.
Jobb resten av veckan. :)
Veckan efter är jag ledig mån-fre. Ska ju vara ordförande mån-ons på Olympia tillsammans med Robin :D

Usch nej, har inga bilder idag heller.. tror det här med bilder är ganska överskattat! haha..
Adjö då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback