och huvudvärken vinner..

ständigt denna kamp.
Jag har börjat få huvudvärk igen, alltid.

jag tänker för mycket antagligen, stressar fört hårt och jobbar för ofta?
Eller så känner huvudet inta bara för det.
Det värsta är att jag faktiskt tycker om känslan av att hela huvudet är så tungt att jag knappt kan se.
Det känns obehagligt verkligt.

Sidan happypancake är beroende framkallande :) Jag har dock haft turen att åtminstone få prata med några vettiga människor.. vissa är ju helt störda.
Annara funderar jag fortfarande över hur vissa människor kan vara så fruktansvärt barnsliga? och varför vissa aldrig någonsin växer upp?
En liten del av mig tror ju att när man närmar sig 25-30 borde man ha någorlunda insikt i livet.. men ack så fel jag har. Känns ju som insikten minskar för varje år..

Idag var det jobb och det hela blev bra till slut. Den nya tjejen Daniella är mycket trevlig och vi verkar vara mer lika än vi tror :P

Mitt huvud dödar mig!
Idag är det 2 månader sedan jag och Gabriel sågs.. eller snarare igår. Tiden går sjukt fort!
Stör mig också sjukt mycket på att dollarn går upp! *gå ner* och att jag inte får några svar.
Ikväll blir det slappe.. måste verkligen bli av med huvudvärken.
I helgen är det jobb och konsert, hade dock gärna gjort något kul någon av dagarna.
Några förlag? Hör av er.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback