Odysses.

Ja. jag är sjukt trött!
Men vem bryr sig om det?
Snart kommer Frida å då ska vi dricka vin, efter det ska vi bege oss till Ängelholm för att dricka en öl eller två.
Annars är det chill.


Idag var det jobb, efter det hem och ut med Aramiz sen iväg å tärna teater ett litet tag.
Hem igen och här är jag nu!
Fick nyss presenter av mamma&pappa :D

Väska, skor, armband och halsband! *massa massa fint*
- usch vad trött jag är -

Funderar på att göra mig en vegetarisk biff med majs och sedan ta en lång å skön dusch! :D
Blev ett väldigt tråkigt inlägg.. som vanligt. men ja, vem orkar?!

PUSS å KRAM!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag ska oxå dricka lite vin... ska gå och hämta en flaska nu... ha det gött!



KRAMAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback