Ostkexochvin.

Sitter just nu och myser lite med datorn(jag har lärt mig att man ska nöja sig med det man får)
Imorgon är jag ledig! Har smått panik.. vad ska jag göra? Jag har faktiskt ingen aning.. inte förrens klockan 19. iallafall.. för då är det träning :)
Jag hoppas på att min kära systeryster ska kolla one tree hill med mig, säsong 6 avsnitt 1-8 :D *beroende*?

Vårt öppethus gick väl inte så bra :/ Men det kunde gått värre... Jag och mina tjejer har redan kommit över det och planerar nästa :P Sann marykay andra: Success is just around the corner :P
Jag är dock glad. men trött!! :o
men kanske mest ändå uttråkad? Syster kanske vill kolla OTH redan ikväll? ;)

Det känns betryggande att veta att när jag återvänder från Afrika har jag jobb igen :) Min bil kommer stå kvar, jag har någonstans att bo och allt är fröjd.. Det enda jag inte har kvar är en pojkvän.
Jag lämnade något underbart för (förhoppningsvis) något som är värt det.. Jag antar att livet är så?!
Tänk hur mycket man egentligen ger upp i hopp om något annat.. när ska man sluta söka?

Jag kommer också att arbeta var enda helg året ut.. varför? Jo, för att det inte finns någon annan som är så dum.. haha
Men Gud vad jag behöver alla pengar jag kan få.. Några andra förslag utöver mina 3 jobb redan? ;)
Jag funderar på att sova snart.. inte för att jag är sååå trött, snarare för att jag är uttråkad.

GODNATT och ADJÖ!


Me and sis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback