Packningslista.

Ja, jag vet!
Me is CRAZY! mohaha

Men jag har faktiskt en idé!
Det är ju sjukt smart att börja skriva redan nu.. så fyller man bara på den under kommande månader *nickar*
Tänkte hoppa i säng snart.. (ge mig sovsällskap?!) Är så sjukt sugen på lite mys, busande, bitandes och söta puppyeyes!
men vart finns det när emma vill leka?
JO! BOOOOOOOOOOOOOOORTA!

Dessutom tillråga på allt.. så har jag två finnar! (som jag förövrigt klämt, som man itne får göra) på höger sida av kinden.. och det gör verkligen ont! VARFÖR?

Imorgon blir det jobb 6:30 - 15:00, träning 18:40 sedan blir det SOVA!!
Får antagligen veta hur det blir med mitt tredje jobb imorgon också.. =D

Dagens citat:
"Emma, du kommer inte bara gå in i väggen... Du kommer gå igenom den"

Haha, det är så sjukt roligt =D Det var längesedan jag skrattade så mycket!
Nu blir det sängen... mysa?
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback