Planerad fika i 2 år...

Eller ja, kanske inte.
Men det hade varit sjukt kul.

Skulle druckit vin med Frida.. men fikan drog ut på tiden.. + att jag ska jobba imorgonbitti kl 6:30. Hade nog inte gått bra att dricka vin..
Igår jobbade jag :) Fick besök på kvällen också.. ett icke planerat sådant.. helt mysko!
Gårdagen ska vi nog inte prata om, men det var typ värt det. haha.. sjukt kul.
Förstår inte riktigt var jag blev så galen/störd/mysko/våglig/dumdristig! Någonstans var det iallafall.

Fikan med Vedran gick iallafall fint :) Var väl värt att vänta på den ;)
Kan ju inte ljuga å säga att jag inte väntat på den.. haha..
Kan ju också säga att man funderade över en massa saker under tiden.. så sjukt mycket man vet om varandra, så mycket man pratat om.
Jag måste hålla med om att jag förstår varför man alltid tyckt han varit något speciellt.. haha.
Han är en sådan drömkille tjejer drömmer om att ha.
Nu kom jag åter ihåg varför jag började kalla honom för "vackraste". Han är sjukt rolig också.. haha, det är nice.
Skönt att ha en  killkompis man kan vara normal med och slippa känna sig uttittad.
NU HAR JAG TVÅ STYCKEN!*lycklig*


Jag undrar dock fortfarande över vad han skulle berätta för mig..börjar dock kännna att jag kanske aldrig får reda på det ;)

En annan sjuk sak jag gjort är att jag nu är medlem på dejtingsidor. haha.. Jag har verkligen inget liv?
Är mitt fullspäckade liv verkligen så tröttsamt att jag måste leta dejter på nätet?
Fast om jag tänker efter så har i princip alla mina kompisar/dejter/pojkvänner hittats på nätet.. sorligt? Kanske lite =D
Det är i vilket fall dags för något nytt..
Ja, så nu får det fan bli popcorn, mer dejting, gå ut med hunden och sen sova.

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback