Saknaden.

Usch vad jag inte är gjord för att vara ensam.
Jag har nog alltid vetat det innerst inne.. även om de flesta ser mig som partypinglan nr 1.
Tror dock att de tider är förbi (speciellt eftersom jag jobbar varje helg)

Fick iallafall mitt tredje jobb bekräftat idag :D Blir dock bara två gånger i veckan, och det kommer vara både städning och barnpassning :) Ser verkligen fram emot att ta hand om Kalle :D

Igår hoppade jag över träningen.. jag orkade verkligen inte.
Därför måste jag ta tag i det idag istället (börjar om 40  minuter) så måste verkligen skynda mig nu.

Kan dessutom meddela att jag är ledig tors-fre både denna och nästa vecka :P (Elisabeth tyckte synd om mig)


- fan, fan, fan ...................... det skulle varit du -
fast jag inte sett dig på så länge, tänker jag på dig ibland.

Vad händer då på mina lediga dagar? (jag har faktiskt ett förslag) Änsålänge är det dock hemligt :O

nejnej.. nu borde jag bege mig.
Kankse ska städa ikväll?
NEJ!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej hej!



Hur är det med dig??



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback