segis..

idag har jag verkligen varit seg... kollat tv, ätit rester och vikt tvätt.
Imorgon är det torsdag och det är åter jobb!
Imorgon ska jag sjunga, sen ska jag hämta upp Klas, dricka lite vin och sen sova.
Fredag ska jag lämna bilen, jobba, fika med Vedran och dricka vin med Frida!
Sen jobb lördag igen..

Det kan säkert bli en bra helg.
Har inte haft lika mycket smärtor nu ikväll, men tänkte ta en dusch och sen göra en spabehandling på händer, fötter och ansikte. Måste också fixa klart all tvätt som finns där nere..

Har kollat biljetter till Kenya också, hittade biljetter för 8201 kr.. borde man inte kunna få ner det lite till?
Önksar att jag kunde prata både med Gabriel och Robert så vi kunde se hur vi ska göra och liknande..
Funderar på om jag ska göra mig lite kaffe, äta en macka å lite yogurt. *hrm*

Tänkte lägga upp lite bilder nu också.. (som jag äntligen fått)
Puss & Godnatt!'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback