Tidig morgon...

Nu har jag varit vaken i mer än en timme.. och det  borde vara dödstraff för sådant på en lördag!
I vilket fall sitter väl familjen på båten mot DK nu.
Jag hoppas att de ska få det underbart, för det ska jag ha här hemma!

Veckan består av mycket jobb och aktiviteter, men ska också träffa Jimmy <3, Klas och Frida!
Men framförallt ska jag dricka vin! =D
Ikväll är det nyktert fast jag ska på fest, ska ju hämta bilen i HBG. - så mitt största problem nu är: vart den närmsta bensinmack ligger från där vi pakerat bilen? För det har jag 0 aning om...

Det är jobb om två timmar.. ska köra om drygt en..

Jag är HELT klar, jag funderar på att lägga mig och mysa i mamma å pappas säng i 40 minuter! ;D jag ska ju trots allt bara borsta tänderna också..
det blir nog så!

Godnatt & Godmorgon!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hallå, du får ha en sjukt bra helg!

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback