Trött!

Usch ja.. nu borde jag ju verkligen sova.
KOm nyss hem efter jobbet och konsert! Att köra bil och att vara trött är en skitdålig kombination :P
Fan va nice att Krypa ner under mitt duntäcka :D *mumsimys*
Någon som vill följa med?

Idag är en ganska jobbig psykisk dag :O Ojoj, vad jag tänker mycket. Vet inte hur jag ska bli av med allt..
Verkar som jag gått ner mycket i vikt.. min jacka är alldelses för stor nu :o Det är fan illa.. :P Ser ut som jag blivit en hel del slankare..
*nu kommer mina föräldrar hem JAG VET ATT JAG BORDE SOVA*

Äter just nu godis.. innan dess var det potatisgratäng med nån skitgod vitlöks/kryddsås :D

Borde bli en fet slappe kväll ikväll :D Så vidare ingen vill mysa å kolla på film? Det ställer jag annars upp på (a)

Å asså, du är ju lite störd. Hade jag inte vetat bättre skulle jag tror att du var full!  Jag fattar men ändå inte. KNASBOLL!



Följa en dröm eller en annan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback