Vadharjaggjort?

Jag bokade nyss min resa.
7449 :-
Och jag har ingen aning om någonting...

HUvudet värker igen, fick jobba över 2 timmar idag.
Var endast jag och Tobias, och lovar att det var sjukt stressigt.
Som tack för mitt slit ska jag jobba imorgon också.. Detta innebär att jag jobbar hela nästa vecka: mån-sön!!

Resan är bokad: 5 januari åker jag, landar 07:10 i Nairobi.
Hemresan är planerad till den 23 februari.

-jävla huvud-

Igår var nice, var på förfest hos Charlottes pojkvän, träffade en del nice folk, för att sedan bege oss mot stan.
Eftersom jag började jobba 6:30, blev det ganska tidigt för mig!
Är dock lagom förvånad över mig själv igår.. förvånad eller stolt? Det har jag inte riktigt bestämt mig för. haha

*nervös*

Blev plötsligt väldigt tung.
Jag tror jag nyss insett att det inte finns någon chans för mig och Jimmy mer.
Jag antar att jag vetat det länge, men hela tiden kämpat.
Jag har hört och sett att allt flyter på bra.. det gör mig lycklig.
Jag vet att jag hela tiden försöker desperat.. lite för mycket.
Men jag antar att det är svårt för mig.. Jag har aldrig varit i denna situation tidigare.

Imorgon har jag förmodligen 3 jobb.
Och jag tjänar mer pengar.
Kommer behöva kanske 13000 till kenya, så det är bara att börja spara :D

veckan är jobb, å mera jobb. Tänkte träna lite också.. annars är det ganska chill.
Behöver så mycket jobb som det möjligtvis bara går att klämma in. :D
Jag tänker börja sova mycket också, äta ordentligt och ta tag i träning (å allt vad det innebär)

Nu ska jag prata lite mer med Gabriel, och snart är det mat!!
PUSSIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback