Åter ensam..

Ja, det har väl ungefär gått 1,5 timme sedan Saleh åkte med min far in till Helsingborg.
Under den tiden har jag förberett mig inför min MK-information som jag har kl 16, skrivit ut lappar och försökt organisera.
Dagen är ganska chill ändå.
Information, sång, Klas?

Vi har ju inte setts på ett tag så det kan säkert bli trevligt..
På lördag åker resten av familjen (förutom jag och Aramiz) till Mallorca för att lata sig.
Själv ska jag jobba och fira okyssta Robin :)
Det är väl det enda jag faktiskt ser framemot, förutom att bygga min bussnies med MK :) Jag är sjukt pepp nu!

Känns dessutom som min ekonomi börjar fungera igen..  blir förhoppningsvis inte så hemskt som jag trodde.. :)
*om jag för tillfället glömmer bort att mina däck kostar skjortan* (om inte ännu mer?!)
Jag vill också se till att kunna boka min biljett till Kenya :)

Just nu är det drömmen om Afrika, MaryKay och min Sång som är mitt liv.. Det är mina ljus i vardagen.
Ja, fast ska ioförsig inte klaga så mycket på jobbet heller, vi har ju alltis sjukt kul.

Igår höll jag på att elda upp mig själv.. Mina byxor började ryka! Kan lova er att Malin skrattade sjukt mycket. Och det är bara en av 1000 galna saker vi gör VARJE dag! - crazy - Det är som man glömmer bort att man jobbar!
Hoppas på att jag får jobba mycket nu.. ser också framemot en positiv och fullspäckad MaryKay månad ! :D

Nu tänkte jag försöka skriva ihop ett nyhetsbrev och sen packa iordning samt diska.
PUSS!

(bilder på mitt och Salehs äventyr kommer när han skickat bilderna till mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback