BOX!

wieehooo!
Denna dagen har jag längtat efter i flera månader.
Denna dagen är en underbar dag :D

Nu, eller snarare 18:20 ska jag på mitt första Boxpass på flera veckor och månader för den delen. Jag är så lycklig att de bestämde sig för att återinföra boxpassen !

Idag var det ännu en rolig dag på jobbet.. (tror dock att jag gjort bort mig väldigt mycket.. är inte så konstigt att vissa människor inte verkar tycka om mig så värst mycket)
GAH!, jag och Natalia går iallafall bra ihop :D Har till och med bestämt att vi ska ut och festa tillsammans innan hon åker tillbaka till Polen, att jag ska hälsa på henne, hon ska med på en MaryKay klass + att hon ville köpa parfym av mig!
Imorgon är hon dock i Köpenhamn.. så jag ska arbeta med Malin istället :)

I vilket fall, ikväll ska jag göra mina saker iordning inför imorgon + ringa minst 3 viktiga samtal :)
Men detta ska göras efter BOX 90! (gud vad jag kommer vara trött)
Jag hoppas att någon av mina gamla kompisar är där, så vi kan boxas ihop.

Vi hörs väl senare då.
Puss och ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback