Fantastiska söndag.

Ja, måste ju berätta att jag somnade på bussen igår. (tror inte jag berätta det?!)
Iallafal vaknade upp i Ängelholm efter att ha somnat 2 sekunder efter jag satte mig på bussen. Helt sjukt.
Hade tur att det gick en buss till.. annars hade jag varit ganska smoked.

Hade ju jäkligt kul också.. LÄngesen jag gjorde många av de sakerna som händer under de 3 timmarna.. haha :D
Det måste vi lätt göra om (a)

Kom nyss hem efter en shopping runda på Coop, där blev det en återträff. Jag och Linnea träffades där, även Emil och hans tjej, + Kim och Axel.. En trevlig runda.

Köpte godis, cider, ben and jerrys glass, chips och smultrondricka till syster :)
Vi ska kränga ikväll.. Jag är ju trots allt ledig imorgon.

Min lediga dag ser ut följande:

6:30 : få upp syster som ska till skolan.
7:30 : sova lite till.
8:30  :Upp och städa... får ju som sagt en gäst på tisdag.
11:00 : Målsamtal med Marie på Ebbas i Helsingborg.
14:30 : Spinning 90 minuter
17:00 : Kör
18:30 : Möte med MK

Detta är min ledig dag.. man kan ju inte säga att jag inte tar hand om den.. haha

Idag har det varit en bra dag.. förutom att jag har sjukt ont i nacken :/
Tänker mycket på Jimmy också... men, det är väl meningen?
Jag trodde dock inte att det skulle göra så ont..
men jag har börjat acceptera det nu.. för det måste jag.
Jag älskar att vara din, varesig det är som din vän eller flickvän.
Vi måste klara detta.

Sitter just nu och pratar med Gabriel innan Elin kommer hem.. Jag längtar så sjukt mycket tills vi ska ses igen :) Det är inte så långt kvar... (a)
Nu kom systeryster hem.. och vi måste varma mat!

See ya later.
KISS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback