Fastan.

Ja, eller nästan iallafall.
Nu har jag inte ätit mat på snart 30 timmar.. vet inte varför dock.. det har bara blivit så.
Har varit i centrum och handlat på ica och tagit ut pengar!
Nu kan jag äntligen bli människa igen.. med en borste och shampoo/balsam. :D

Det blir kyckling(vitlök), vitlökskroketter samt bearniessås!
Efter det blir det godis och chips !

Ska trots allt upp kl 6 imorgon igen.. ska befinna mig vid Skandinavium kl 8:00.

Dagen är nice :) är skönt med lite avkoppling..
Har kollat lite bilder och chillat.
Har till och med varit ute och gått!

Jag inväntar fortfarande ett svar från min eventuella dejt nästa vecka, men har inte fått något svar än :/
Skulle vara kul att komma ut lite.
Tänkte iallafall träffa FRIDA på fredagen, är sjukt längesen vi sågs. I miss you girl.

Livet känns bra idag. Bara lite snurrig pga för lite mat och dricka.
Vi hörs väl lite senare.
PUSS

Kommentarer
Postat av: frida

JAAA, VI SKA SES MASSA :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback