För att vara med på det klara..

så är jag alltså inte gravid :P Bara nyfiken på symptomerna ;)
Just nu sitter jag hemma igen :D Dagen på jobbet var ungefär som vanligt...är ju en dag imorgon också..
Jag och Saleh borde väl hitta på något idag också, vad vet jag dock inte än.
Han kände för att göra något CRAZY! men, tjena, vad skulle det vara?

Jag är trött som vanligt, har också några samtal jag ska ringa ikväll! Jag måste ta tag i det NU!
- annars är kvällen och dagen lugn.

Imorgon är det jobb, och tänkte träna också.. Det behöver jag verkligen..
Blir sista dagen med Natalia.. fy tusan vad man kommer sakna henne! Lätt jag ska åka och hälsa på henne sen! :D Vi har ju alltid så himla kul..
hrm.. ja, finns det något mer att berätta?

Jo, det hände idag igen... suck. Inte lönt att oroa sig än dock.. oro har man nog av ändå :P
Bör dock kolla upp det snart...
Min huvdvärk fortsätter också.. (även om den för tillfället är ganska bra =D )
Usch nej, om man kanske borde göra sig iordning (måste ut och kolla om jag fått någon post idag *hoppas*)

PUSS å KRAM

Kommentarer
Postat av: Jonas

Skönt att du inte var gravid då?!?

Här i Örebro är allt helt okej och familjen mår bara bra. När ska du dra utomlands igen?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback