Fredag = sova?

Kom nyss hem efter en lång dag med leende och begravning.
Gick upp tidigt för att kunna åka till Åhus och där sjunga igenom mina sånger innan allt folk kom.
Vid 13 började begravningen och mitt framträdande gick bra :)
Om det var värt pengarna för dem, det är en annan fråga! haha..
Jag tackar och tar emot.. sedan att jag sjöng fel en gång, ja.. det behöver vi ju inte nämna.

Kom precis hem efter 1 timme och 10 minuters tågresa.. Jag har dessutom skickat Saleh till Jimmy i Lund för att upptäcka studentlivet genom en "rum-till-rum-fest", Det tror jag nog kan vara en upplevelse.
Jag har redan fått honom att synda så mycket man kan på en fredag. Jag är verkligen inget bra inflytande!

Jag har även varit väldigt sofistikerad idag, och min mor fick många komplimanger om att just hennes dotter (alltså jag) hade blivit väldigt vacker. (det var bara en parantes)

Nu vill min syster att jag ska följa med en runda bort till Thomas.. och jo, det brukar alltid bli ganska kul. Ikväll ska det dock inte bli mer än ganska. Jag jobbar ju trots allt 6:30 imorgon. Jag följer min syster dit, är en aning social och beger mig sen hem till sängen *fan vad det ska bli skönt*

Jobba och sova består mitt liv av förtillfället.. Det är dessutom ungefär vad jag klarar av..

ADJÖDÅ!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback