Gravid.

Är jag förhoppningsvis inte...
Men satt däremot nyss och läste på om symptomer för att vara gravid. Sådant kan alltid vara intressant.. bra att veta helt enkelt.

Jag har dessutom blivit en julgris. En tjock med rött sidenband. USCH! Jag måste verkligen ta tag i mitt liv och mig själv igen.. just nu är jag långt borta.

Är det orken jag tappat? Eller lusten? Eller är det något annat?
*jag tror jag vet*


Igår blev jag väldigt sårad.
Jag vet att jag inte borde bli det och att det är löjligt av mig... men fy fan vad det kändes.
Jag ska dock låta det vara osagt. För oss båda.

Jobbet går fint och jag trivs sjukt bra. Vi har alltid kul och gör galna saker. Jag kommer sakna Natalia som tusan när hon åker hem.. vi har bara två dagar kvar att arbeta :o
På lördag smäller det dock.. då är det party för fulla muggar.. (jobb dock först)

Idag fick jag också ett ryck så att säga.. haha. Jag har ringt några samtal och lastat upp alla mina MK-saker på *hrm* köksbordet.. (vilket ska vara borta nu när mamma å pappa kommer hem.. om typ 10 minuter) Jag önskar mig själv lycka till.
Annars idag har det varit kör bara, och lite slappe dag.
Imorgon blir det kanske väla igen (tänkte köpa det där för naglarna?)
och Saleh ville väl handla något till sina föräldrar också :)
Har dessutom fått höra av en hel del att Saleh ser väldigt bra och trevlig ut.. (undra om jag ska berätta det?) haha..
Charlotts kommentar var ändå sjukt klockren idag.. den ska vi dock inte skriva här :P

Usch nej, jag fortsätter att ha sjukt mycket huvudvärk och att gå upp i vikt. Mår ju också plötsligt illa nu förtiden.. suck.
Ska packa ihop sakerna sen sova.. för det blev det inte mycket av inatt!
Jag kan LOVA er att det inte är så lätt att sova med en israel :P haha


PUSS och GODNATT! (jobb imorgon igen)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Gravid?? Om det inte är vad du vill, skydda dig! ;)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback